Harga Konsultant MOF
Syarikat anda perlu memiliki Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan sekiranya ingin berurusniaga dengan kerajaan seperti menyertai sebutharga atau tender bagi setiap pembekalan dan perkhidmatan yang anda tawarkan.
Dokumen-dokumen yang perlu dilampirkan bagi setiap permohonan adalah seperti berikut:-
Bil | Jenis Perniagaan | Dokumen diperlukan | Harga (RM) |
1) | Enterprise atau perniagaan yang menggunakan nama tred | 1)Salinan I/C pemilik2) Salinan pendaftaran perniagaan (SSM) a) Borang D b) Borang Maklumat perniagaan c) Borang maklumat pemilik3) Salinan Penyata Akaun Bank Syarikat yang terkini4) Salinan Perjanjian Sewa (atau dokumen hak milik bagi bangunan sendiri) pejabat yang telah disetem5) Resit sewa pejabat (3 bulan terakhir) atau dokumen Hak Milik pejabat | 1,000.00 |
2) | Sendirian Berhad | 1)Salinan Kad Pengenalan semua ahli lembaga pengarah syarikat2)Salinan Borang 24 dan 49 yang di sahkan oleh Setiausaha Syarikat atau Suruhanjaya Syarikat (SSM)3) Borang pindah milik saham (borang 32A) yang dimatikan setem dan di sahkan oleh setiausaha syarikat atau SSM (jika berkenaan)4) Memorandum And Articles Of Association (MAA) atau Borang 13
5) Salinan Borang 44
6) Form of Annual Return untuk syarikat yang beroperasi lebih dari setahun
7) Resolusi Lembaga Pengarah mengenai kuasa menandatangani cek oleh pihak bank
8)Salinan Penyata Akaun Bank Syarikat terkini
9)Penyata pembayaran KWSP (EPF) terkini & Resit Pembayaran KWSP
10)Salinan Perjanjian Sewa (atau dokumen hak milik bagi bangunan sendiri) pejabat yang telah disetem
11)Resit sewa pejabat (3 bulan terakhir) atau dokumen Hak Milik pejabat
| 1,300.00 |
Bil | Jenis Perniagaan | Dokumen diperlukan | Harga (RM) |
3) | R.O.S Persatuan/ Koperasi /Pertubuhan | 1- Salinan kad pengenalan semua ahli lembaga pengarah2- Borang pendaftaran Koperasi/ Persatuan/ Pertubuhan3- Undang-undang kecil Koperasi/ Persatuan/ Pertubuhan4- Minit Mesyuarat Agong terbaru koperasi/ Persatuan/ Pertubuhan
5- Salinan Penyata akaun bank terkini
6- Resolusi lembaga pengarah mengenai kuasa tandatangan cek bagi akaun yang di sahkan oleh pihak bank
7- Salinan Lesen-lesen yang berkaitan.
8-Salinan Perjanjian Sewa (atau dokumen hak milik bagi bangunan sendiri) pejabat yang telah disetem
9-Resit sewa pejabat (3 bulan terakhir) atau dokumen Hak Milik pejabat
| 1,300.00 |
Comments
Post a Comment