Permohonan Lesen Kewangan

Sistem perolehan elektronik kerajaan Malaysia adalah untuk mendaftar syarikat/perniaan yang menjadi pembekal/penyedia perkhidmatan dan perunding untuk berurusan dengan kerajaan, agensi-agensi dan syarikat berkaitan kerajaan (GLC termasuk Petronas, Tenaga Nasional, Telekom Malaysia dan sebagainya.)

Peluang untuk syarikat/perniagaan menerima, mengurus dan memproses pesanan pembelian serta menerima bayaran daripada agensi-agensi kerajaan menerusi Internet yang mencecah berbilion ringgit setahun keseluruhannya.
Mengenai Kami

Berpengalaman sejak 2000 menguruskan perkhidmatan pendaftaran syarikat dengan agensi kerajaan termasuk ePerolehan (KKM), PKK, CIDB dan SSM. Kami dapat mengekalkan reputasi baik dan terus berkembang dengan kepercayaan yang telah diberikan oleh para pelanggan kami dari seluruh pelusuk negara.

Kami menyediakan perkhidmatan pendaftaran eperolehan seperti berikut:
  • Permohonan Baru
  • Permohonan Pembaharuan/Semula
  • Permohonan Status Bumiputra
  • Permohonan Tambah Bidang
  • Permohonan Kemaskini Profil
  • EPXS Token/Smart Card/Reader

Apa yang anda perlu lakukan?
  1. Hubungi kami untuk keterangan lanjut
  2. Sediakan dokumen sokongan untuk kami proses
  3. Setelah permohonan lulus kami akan menghubungi anda [semak status permohonan]
  4. Sediakan bayaran untuk yuran pendaftaran dan pihak pengurusan
  5. Akhir sekali syarikat/perniagaan anda telah berdaftar sebagai pembekal/perunding

Comments

Popular posts from this blog

NAK JADI KONTRAKTOR YANG BERJAYA

Cara Daftar Perniagaan SSM Secara Online Terbaru Untuk Tahun 2022

DAFTAR LESEN KEWANGAN UNTUK BIDANG IT@KOMPUTER